Nozoki Ana Honna Wakou
Tatsuhiko Kido megkezdi tanulmányait egy műszaki iskolában, és mivel az iskola lakhelyétől távol található, így a szülei kollégiumba íratják, ahol megkezdi az elvileg egyedüli és magányos életét. Ebben a teóriában azonban van egy apró kis lyukacska, amit szó szerint a falon felfedezett apró kis lyukacska okoz.
Vajon mihez kezd az ember, ha talál egy több lakásos épületben a szomszédtól elválasztó falon egy lyukat? A legvalószínűbb, hogy átnéz rajta. Azt viszont nem sokan mondhatják el magukról, hogy egy ilyen lyukon átnézve azt látják, amint a szomszéd lány épp a "dolgát" végzi. Ez a lány Ikuno Emiru, a problémák pedig ott kezdődnek, hogy a lány is észreveszi Kidot.
Kido rögtön át is rohan a lányhoz, hogy megmagyarázza neki a dolgot, és hogy megbeszélje vele a lyuk lezárását. A sors azonban nem ilyen kegyes, és mint hamarosan kellemetlen körülmények között maga is szembesül majd vele, a szomszéd lány nagyon is tisztában van a lyuk hollétével, és egyáltalán nem akaródzik neki lezárni azt.
Kido persze ettől még lezárhatná a lyukat, de még nem ismeri Emirut, aki egy kompromittáló kép segítségével kényszeríti Kidot arra, hogy nyitva maradjon a lyuk. Ráadásul a mostani életükbe bevezet néhány szabályt. Olyan szabályokat, amik a falon tátongó lyukat érintik. Olyan szabályokat, ami rengeteg konfliktushoz vezetnek majd a jövőben...
Death March kara Hajimaru Isekai Kyousoukyoku Silver Link., Connect
Suzuki Ichirou, egy 29 éves programozó srác meglepő módon szereti az RPG-ket (hogy a gránátvetőkhöz hogy viszonyul, az maradjon rejtély, mindenesetre maradjunk a számítógépes szerepjátékoknál). Ez annyira meglepő, hogy már nem is az. Végül is egy programozó srác miért is ne szeretné az RPG-ket? Kivételek persze mindig vannak, de most nem ez a lényeg. Tehát ott tartottunk, hogy az RPG-k, amik szeretnek felkerülni a programozó srácok, akarom mondani, Suzuki Ichirou gépére, hajlamosak minden erejüket bevetni, hogy minél jobban beszippantsa őket (vagyis őt) a saját tág világukba. Ez a rakoncátlan RPG azonban szó szerint értelmezte ezt a szófordulatot, és tényleg beszippantotta Ichirout. Mikor Ichirou magához tért és egy 15 éves fiú, Satou testében találta magát, első gondolata inkább az volt, hogy a játék helyett ő szippantott be valamit. Hamar rájött viszont, hogy ennyire ütős valamivel nem futhatott össze csak úgy véletlenül, ugyanis a világgal kapcsolatos élményei túlságosan is realisztikusak, összetettek és kidolgozottak voltak. A végtelenített hatóidő meg már csak hab a tortán.
Most tehát búcsúzzunk el Suzuki Ichiroutól és a kétes ügyeitől, történetünk mostantól Satout fogja követni (nagy különbség mondjuk nincs, mindössze 14 év). Tehát immár Satou: lvl?? (ami annyit tesz, még túl alacsony szinten álltok az animével ahhoz, hogy fel tudjátok mérni a pontos szintjét), kaszt: kalandor, képesség: meglepetés, de nagyon OP (azaz erős, hogy bonyolultabban fejezzem ki magam), még ha a használatának vannak is korlátjai (XPLOOSION). Annyira OP, hogy véletlenül egy egész gyíkember sereget is sikerül történelemmé változtatnia vele (XPLOOOOOSION). Így azonban túl unalmas lenne a játék, úgyhogy inkább gyengébbnek tetteti magát és elrejti mások elől a szintjét (karakterváltás: lvl?? kalandor -> lvl1 telepes). Most, hogy az unalmas játékmenet helyett az unalmas és békés életet választotta, próbál beilleszkedni a világ lakói közé és elkezd új emberekkel megismerkedni.
"Nehogy azt hidd, hogy ilyen könnyen megúszod!" - gondolta magában ördögi vigyorral az RPG, és hogy tegyen róla, Satou ne unatkozzon, nekiáll váratlan fejleményekkel kiszínezni békés életét. Hát igen, egy démon király felbukkanása és a békés élet általában nem szokott megférni egymás mellett (kivéve, amikor a démon király választja a békés életet), úgyhogy Satounak még szüksége lesz az lvl?? kalandorára is ahhoz, hogy túlélje a világ neki szánt kalandjait.
Grand Blue Inoue Kenji
Kitahara Iori egy fiúiskolában tanult középiskolásként, és miután sikeresen elvégezte, úgy döntött, egy tengerparti egyetemen folytatja a tanulmányait, amihez pedig el kell költöznie otthonról. Izgatottan várja, hogy megkezdje életének egy álmokkal teli új szakaszát, amiben végre újra felfedezheti önmagát, szépséges lányokkal ismerkedhet meg, és persze kiélheti a fiatalkorát is. A nagybátyjának van a környéken egy búvárboltja, így még lakhelyet is sikerült magának biztosítania. A bökkenő azonban csak annyi, hogy az egyetemi élete nem épp úgy indul, ahogy szerette volna! Vajon képes lesz megőrizni a józanságát ebben az új környezetben, vagy az itallal mit sem spóroló egyetemi búvár klub áldozatává válik?